Wednesday, June 17, 2009

Cuti yang xde cuti...

Hahaha... Aku raselah kan. Cuti sem nie lah aku x dapat rase nikmat cuti. Mana x nye, cuti nie aku kene wat LAtihan Industri. Geng2 aku lak yang dok BP nie sume nye bz memanjang jer. Ape yang bz sangat tah. Hahaha... Tapi, badminton tetap jalan beb. Cume sekarang nie kurang ckit main nye. Lagi satu yang x best pasal cuti nie kan, aku x dapat ikut family aku gi Vacation kat Pahang. Waaaaa... Ramai lak tu yang ikut. Sedara aku yang dari Singapore pun ikut gak. Mak cik aku yang dari KL pun ikut. Aku ssorang jer yang x dapat ikut... Sume balik umah jer, aku tgk video ngan gambar kat sane, jeles gler aku. Happening gler lah aku tgk. Diorang sume seronok2 aku dok umah sesorang. Huhuhu. Nie sume disebabkan Latihan Industri... Wawawawaaaa... Xpe lah. Nie bukan rezeki aku. Tapi, aku balas dendam ngan lepak KL 2 hari ngan membe2 aku. Hahahaha... Aku amik Neo kat Melaka. Pas tu trus gi KL. Petang tu kul 5 ku ngan Neo gi OU. Punye lah jauh ngan umah nenek aku. Tapi, layan kan gak lah. Sampai sane, ada lagi 3 org membe aku. Apai, Azim ngan Ijat. Kitorang layan karok dulu. 5 lagu jer. Tp dah x leh blah dah. Neo lah sengal. Lagu last dia leh amin Nur Nilam Sari lak. Nak terkeluar anak tekak aku melalak. Hahaha. Habis jer karok, kitorang layan bola tangan. (aku x tau namanye)... Syok gak lah men bende alah tu. Kecoh stu tempat tu ngan suara kitorng jer. Hahaha... Mmg cam tu lah kitorang klu kitorang kuar. Pas tu bowling lak. 2 game jer. X larat aku nak men lebih2. Dalam kul 12 kitorang gi lepak Bukit Bintang. Minum2 kat sane. Kat sane mmg idup lah. Foreigner sajer kat sane cni. Paham2 jer lah kan diorang cari ape. Pas habis minum kitorang jalan2. Ada lak sorang nie offer ayam2 dia. Kitorang pun layan kan jer. Tye jer. Buat x ok. Siap ada gambar lagi. Ada promotion lagi. Pergh... Dahsyat diorang nie. Korang nak tau x, tuk satu malam cume RM380 jer. Patut lah sekarang nie zina berleluasa. Ape nak jadi ngan dunia sekarang nie... Kul 3 aku balik umah nenek aku. Esok dalam kul 2.20 petang aku ngan Neo chow tuk berpraktikal semula.....

2 comments:

  1. gila semua benda hampa buat.haha

    ReplyDelete
  2. Hahaha... Nie baru lah student beb...
    Ko gi air panas x ajak aku pun...
    Cam nie lah membe.

    ReplyDelete