Sunday, February 1, 2009

Cuti yang membosankan

Seminggu sudah aku menghabiskan sisa-sisa hidup aku di rumah. Sepanjang di rumah juga lah aku manghabiskan sisa-sisa cuti aku tanpa melakukan ape2 xtvt yang membolehkan aku mengecilkan ape-ape yang patut dikecilkan sebaliknye aku berjaya membesarkan ape-ape yang aku nak kecilkan. Cuti seminggu nie jugak lah cuti yang paling membosankan dalam hidup aku. Nak men badminton, cina sibuk beraya. Nak ajak membe kuar, sume hampeh. Asyik terperap kat umah jer. Ada juga membe2 aku menghabis kan mase cutinye dengan melayan karenah org tersayang katanye. Mudah-mudahan lah kan. So, aku macam x dapat ape2 yang berfaedah sepanjang cuti nie. Nie klu kat utm nie, x tau lah dah kemana kitorang. Silap2 extend cuti lagi seminggu. Huhuhu. So, point of the story yang aku nak gi tau korang nie. Pas nie, klu cuti Chinese New Year, x yah lah nak rancang pape xtvt. Sume hampeh. sume x jalan. Ini bermakne, Cuti Chinese New Year lah satu2 nye cuti bersame2 keluarga.... AAARRRRGGGGHHHHH!!!! Aku bosan cuti kali nie!!!!!

1 comment:

  1. g la jenguk2 awek kat mlaka tu.. dia pun kebosanan gak.. hehe

    ReplyDelete