Sunday, February 1, 2009

Pagi...

Ari nie 1 Februari 2009... Diam x diam kita sekarang dah berada di bulan februari. Cepat betul mase berlalu tanpa kita sedari. Ari nie, aku x tau ape yang aku mimpi sampaikan aku bleh bangun awal. Selalunye, aku lah org yang paling lambat bangun kat umah nie. Maybe sebab aku tido awal kot. Pagi yang sangat sejuk nie, aku mula kan dengan membasuh muka dan berus gigi. Nak mandi sekarang x dapat lah. Sejuk siot. So, aku pun trus menghadap laptop aku nie yang mmg dah tersedia on dari semalam. Lupe nak shut down malam tadi. Lepas nie, aku nak gi kemas sume barang2 aku. Yelah, aku dah nak kene balik utm ari nie. Aku berharap, ari nie aku dapat melibas reket aku yang dah mmg sedia menunggu untuk dilibas. Actually, aku cam malas nak balik u sekarang. Tp, klu x balik u plak, aku akan mati kebosanan kat umah nie... Mule2 aku bercadang nak berangkat seawal pagi. Namun, atas dasar kesian ngan membe, aku lambat kan lah ckit perjalanan aku nanti... Sbb nye, ada sorang memne aku nie kirim reket kat aku. Nama dia Mokh. Dia nie cerewet nak haram. Macam2 lah dia nak. Sampai aku pun pening. Ari tu mase aku belikan membe aku yang len dia x nak kirim plak. Xpela. Membe nye pasal aku tolong gak lah. So, pas nie, aku akan mandi dan terus ke kedai Jayson Sport yang menjadi kedai sport aku. Sbbnye, sume barang2 kat situ insyaallah original. Lagi satu, harga kat ctu murah berbanding ngan kedai2 len... Sampai sini dulu lah bebelan aku tuk pagi nie... Aku nak siap2 dah nie. Wassalam

1 comment:

  1. haha! aman dah pandai guna perkataan nak haram.. ramai yg cuba-cuba utk guna tp x terer lagi.. syabas!

    ReplyDelete