Sunday, February 1, 2009

Kepulangan

Aku bertolak dari umah aku tuk balik utm dalam kul 2 petang. Mule nye aku cadang nak menggunakan highway. Tp, memandangkan ari nie ahad, mesti ramai pengguna jalan raya yang menggunakan laluan itu untuk balik semula ke kampung halaman terutamanya chinese. So, aku menggunakan laluan pontian... Pada tepat jam 4 petang, aku sampai ke UTM di mana, kepulangan aku itu sangat2 ditunggu oleh membe aku bernama MOKH. Yelah, dia x sabar nak melihat reket baru nya itu yang dikirimkan kat aku untuk membelikan nye... Sampai jer blok aku, mokh trus menerpa ke arah aku. Tanpa membuang mase, aku trus memberikan reketnye itu kepadanya. Mukenye bersinar2 seperti diberikan cahaya setelah memegang reketnye sendiri... Aku pula trus ke bilik membe aku yang len (Chiki) tuk menggunakan comp nye untuk melayari internet. Tidak lame kemudian, Mokh datang kepada aku untuk meminta pertolongan dari aku. Dia meminta tolong memasangkan grip reket barunye itu. Aku pun trus berenti sebentar dari bermain internet dan menolong mokh... Setelah selesai memasang, Mokh melibas-libas kan reketnye itu. Tiba2, reketnye itu terkena besi katil. Mukenye sangat terkejut sehingga sinar cahaya yang sebelumnye terpancar diwajahnye hilang dengan sekelip mata. Kemuadian, Mikh beransur keluar dari bilik Chiki tuk menyambung kerjanye itu... Sekian...

No comments:

Post a Comment